"Правила поведінки на уроках"

 
1. Учні зобов'язані приходити до школи за 10-15 хвилин до початку занять.
 
2. Заборонено перебувати в класах у верхньому одязі.
 
3. Одяг учнів має бути чистим і охайним та відповідати вимогам, викладеним у Статуті школи.
 
4. Учні входять до класу за дзвоником. Запізнюватися на уроки без поважних причин заборонено.
 
5. Під час уроку не можна створювати галас, без дозволу підводитись, відвертати увагу інших учнів від уроку.
 
6. Заборонено виходити з класу без дозволу вчителя.
 
7. Урок закінчується тоді, коли вчитель оголосив про це. Тільки після цього учні можуть йти на перерву.
 
8. Учні повинні охайно вести щоденник і давати його вчителю без будь-яких заперечень.
 
9. Учень повинен дбайливо ставитися до своїх підручників та зошитів.
 
10. Учні зобов'язані знати і дотримуватися правил техніки безпеки як під час уроків, так і після їх закінчення.
 

11. Забороняється користуватися мобільним телефонами під час проведення уроків.

"Правила поведінки під час перерви"

 
1. Під час перерви учень зобов’язаний прибрати своє робоче місце й підготуватися до наступного уроку.
 
2. Під час перерви забороняється:
– бігати сходами, коридорами та в класних приміщеннях;
– штовхатися або грати у м’яча у приміщеннях, не пристосованих для цього;
– сваритися між собою та зі сторонніми людьми, з’ясовувати стосунки за погані слова, битися.
 
3. У шкільній їдальні учні повинні виконувати вимоги вчителів, працівників їдальні та чергових і дотримуватися черги.
 
4. Заборонено перебувати у приміщенні їдальні у верхньому одязі.
 

5. Заборонено виносити їжу і напої за межі їдальні.

Пам’ятка для написання твору-міркування

1. Поміркуй, яку думку ти будеш доводити. Сформулюй її у вигляді питання.
2. Чітка і лаконічна відповідь буде твердженням твого міркування.
3. Уяви адресата мовлення. Аргументи мають бути цікавими і переконливими.
4. Використовуй для зв’язки частин тексту слова: я переконаний…, я думаю…, на мою думку…, я вважаю…, по-перше…, по-друге…, оскільки, то… тощо.
5. Висновок має бути пов’язаний з головною думкою і узагальнювати докази: отже…, тому…, ось чому…
6. Перевір написане. Зайві речення, які не пов’язані з головною думкою викресли.

 

Міркування

1. Зачин.
Теза (твердження) – думка, що доводиться.
2. Основна частина.
Доведення або спростування – наведення пояснень, доказів, аргументів.
3. Кінцівка.
Висновок.
Слова і словосполучення: я думаю…, на мою думку…, я вважаю…, я переконаний…, по-перше…, по-друге…, отже…, тому…, бо…, ось чому.

 

Пам’ятка з виконання домашніх завдань

 

Перевір записи у зошитах та чітко уяви, які треба виконати дії і якого треба досягти результату.

Згадай зміст матеріалу, викладеного вчителем, знайди в підручнику

правила , принципи, які потрібно застосувати.

Уяви, як будеш виконувати завдання, знайди в ньому спільне з тим, що виконувалося на уроці, склади мислений план дій.

Виконай заплановані дії та виділи одержаний результат.

Перевір, в чому співпдає, а в чому не співпадає одержаний результат потрібному , оціни його.

Якщо результат дій не задовільняє і завдання з першого разу не вдалося, то не спіши повторювати знову ті ж самі дії, а проаналізуй, чи правильні вони.

Уяви як діятимеш далі,щоб уникнути виявлених недоліків.

Склади новий, скоректований план дій, який дозволяє одержати потрібний результат. Пам’ятай, що для поліпшення результату інколи треба виконувати дії кілька разів.

Як запам’ятати те, що читаєш?

 

1.     Перш за все треба бути максимально спокійним. Інакше тобі важко буде сконцентруватися. Читай уважно!
 
2.     Читай з олівцем в руках і відзначай важливі положення, які б ти хотів запам’ятати.
 
3.     Щоб запам’ятати смисл тексту, який здається надто важким, спробуй такий спосіб: уважно читай кожну фразу і переписуй її на свій манер, у своєму стилі. Якомога простіше, хай навіть і багатослівно. Під час повторного читання власного тексту ти з здивуванням з’ясуєш, що смисл тексту не такий складний.
 
4.     Повторення перед сном або зранку відразу після пробудження є найефективнішим класичним способом запам’ятовування.
 

    5.     Часто повторюй матеріал. Через 24 години після першого заняття ти забуваєш найбільшу частину вивченого тексту. Тому перше повторення вивченого має відбутися не пізніше ніж через 24 години. Але не повторюй і раніше ніж через 5-6 годин після першого вивчення (закон Жорста). Відпрацюй свій власний оптимальний ритм повторень.

Як писати твір

1. 3 кількох запропонованих тем обирай не найлегшу, а ту, яка тебе цікавить і хвилює. 

2. Добре обдумай тему, визнач, який обсяг матеріалу вона охоплює. 

3. Визнач основну думку майбутнього твору, намагайся зберегти її під час роботи над твором.

4. Склади план, чітко та стисло сформулюй думку кожного пункту. Не забувай, що назва основної частини в складному плані - це теза, яку потрібно довести. 

5. Підбери епіграф, який висловлює основну думку твору. 

6. Напиши вступ, який би доречно розпочинав тему. На початку твору вислови головну думку, потім обґрунтуй ЇЇ, доповни фактами із твору, у разі потреби наведи цитати. 

7. Стеж за послідовністю викладу думок. 

8. Дотримуй ся пропорційності частин твору і стеж за зв'язком між ними. 

9. Висловлюй власне ставлення до всього, про що пишеш, роби власні висновки, узагальнення. 

10. Наприкінці твору зроби загальний висновок, зумовлений змістом роботи. 

11. Правильно і грамотно висловлюй свою думку. 

12. Дотримуйся вимог до зовнішнього оформлення (план пиши перед текстом твору, залишай поля, дотримуйся абзаців).

Як вивчити вірш напам’ять

1. Уважно двічі-тричі прочитай увесь вірш. 

2. Обміркуй зміст твору, умовно розділи його на смислові частини. 

3.У кожній такій частині правильно визнач інтонацію, з якою будеш читати, розстав логічні наголоси, визнач паузи та темп читання. 

4. Навчися читати вголос, дотримуючись цих вимог, спочатку кожну частину, а відтак увесь вірш. 

5.Тепер без допомоги підручника спробуй пригадати вірш, повтори кожну частину по пам'яті. 

6. Візьми книжку. Читаючи напам'ять, пе-ревіряй, чи правильно запам'ятав текст. 

7. Відклади підручник, двічі чи тричі продекламуй увесь вірш. 

8. Запам'ятай: знання тексту вірша треба довести до автоматизму. Це дасть змогу зосередитися на виразності читання. 

9. Перед уроком уявно продекламуй вірш іще раз. 

Якщо ти не задоволений звучанням окремих рядків, то ще є час усунути недоліки.

Правила запам’ятовування

1. Завчай з бажанням знати і пам'ятати.

2. Передбачай мету запам'ятати надовго.
 3. Користуйся смисловими опорами, смисловими співвідношеннями і смисловими групуваннями - хто добре осмислює, добре запам'ятовує і довго пам'ятає.

4. Починай повторювати до того, як матеріал почав забуватися.

5. Завчай і повторюй невеличкими дозами.

3. Краще вчити по одній годині сім днів, ніж сім годин підряд в один день.

7. Після математики вчи читання, після української мови - англійську: пам'ять любить різноманітність.

8. Коли вчиш, записуй, малюй схеми, кресли графіки, малюй карикатури, порівнюй з тим, що знав раніше - дій!

9. Якомога швидше, не чекаючи певного вивчення, намагайся відтворити матеріал, закривши книгу. Пам'ятай слова Л. М. Толстого: «Ніколи не шукай у книзі, якщо що-небудь забув, а намагайся сам пригадати».

10. Зрідка використовуй штучні прийоми, які полегшують запам'ятовування. Хвали себе за незначні успіхи.

11. Не повторюй більше 4-5 разів підряд, краще зроби це через 2-3 години.

12. Запам'ятати все неможливо. Наша пам'ять зберігає лише невелику частину відомостей (близько 14-15 %). Хто прагне запам'ятати все, не запам'ятає до пуття нічого. 

13. Якщо хочеш якнайбільше запам'ятати - навчись інтенсивно мислити, хто вміє думати, той більш знає, тому, що пам'ять вимагає не простого зазубрювання, а й усвідомленого активного мислення.

14. Ставлення до себе подібне до розфарбування. Не розфарбовуй себе в чорні й тьмяні тони.

Права та обов’язки учнів

 

Учні мають право:

 

- на вибір форми навчання, факультативів, спецкурсів, позашкільних та позакласних занять;

 

- на користування навчально-виробничою, науковою, матеріально-технічною, культурно-спортивною та лікувально-оздоровчою базою навчального закладу;

 

- на доступ до інформації з усіх галузей знань;

 

- брати участь у різних видах науково-практичної діяльності: конференціях, олімпіадах, виставках, конкурсах тощо;

 

- брати участь у роботі органів громадського самоврядування навчального закладу;

 

- брати участь в обговоренні і вносити власні пропозиції щодо організації навчально-виховного процесу, дозвілля учнів (вихованців);

 

- брати участь у добровільних самодіяльних об’єднаннях, творчих студіях, клубах, гуртках, групах за інтересами тощо;

 

- на захист від будь-яких форм експлуатації, психічного і фізичного насилля, що порушують права або принижують їх честь, гідність;

 

- на безпечні і нешкідливі умови навчання, виховання та праці;

 

- на відпочинок під час перерв, в неділю, святкові та канікулярні дні.

 

Учні зобов’язані:

 

- оволодівати знаннями, вміннями, практичними навичками, підвищувати загальнокультурний рівень;

 

- дотримуватися вимог статуту, правил внутрішнього розпорядку;

 

- бережливо ставитись до державного, громадського і особистого майна;

 

- дотримуватися законодавства, моральних, етичних норм;

 

- брати посильну участь у різних видах трудової діяльності, що не заборонені чинним законодавством;

 

- дотримуватися правил особистої гігієни;

 

- піклуватися про своє здоров’я і безпеку свого життя і однокласників;

 

- дотримуватись чистоти і порядку в приміщенні та на території закладу;

 

- діяти на благо навчального закладу, піклуватися про честь і авторитет установи;

 

- дотримуватись правил співдружності (поважати погляди та переконання інших людей, поважати жінок, дівчат, працівників навчального закладу, піклуватись про батьків, допомагати їм у веденні домашнього господарства);

 

- дотримуватися ділового стилю одягу;

 

- займатись самообслуговуванням, брати участь у суспільно-корисній праці з урахуванням віку, статі, фізичних можливостей, нормативів та вимог гігієни.

 

Учням забороняється:

 

- допускати прояви грубості, вульгарності;

 

- палити у приміщеннях і на території навчального закладу;

 

- використовувати петарди;

 

- вживати алкогольні вироби, наркотичні та токсичні речовини;

 

- псувати державне, громадське та особисте майно.

 

Заохочення і покарання учнів:

 

Учні, які відзначилися у навчанні, праці заохочуються подякою з занесенням до особової справи, Похвальним листом „За відмінні успіхи у навчанні”, Похвальною грамотою „За особливі успіхи у вивченні окремих предметів”, цінними подарунками, туристичними путівками тощо.

 

По закінченні школи учні, які мають високий рівень навчальних досягнень, нагороджуються Похвальними грамотами, золотими і срібними медалями.

 

За рішенням виконкому для учнів, які мають високий рівень навчальних досягнень, та переможців олімпіад встановлюються учнівські стипендії.

 

У випадку порушення норм і правил поведінки, псування шкільного майна, навчального обладнання, не виконання внутрішнього розпорядку школи до учнів можуть застосовуватися такі міри дисциплінарного покарання:

 

- зауваження вчителя;

 

- зауваження чи догана директора школи;

 

- догана директора школи у присутності всіх учнів;

 

- направлення подання щодо порушника до підрозділу кримінальної міліції у справах неповнолітніх для вирішення питання про притягнення батьків (осіб, що їх замінюють) до адміністративної відповідальності та взяття на профілактичний облік у встановленому Законодавством порядку;

 

- клопотання про позбавлення учня статусу школяра, виключення зі школи.

 

Рішення про позбавлення статусу школяра приймається на загальних зборах колективу з урахуванням думки органів учнівського самоврядування, громадської думки та погодження із відділом у справах сім’ї та молоді.

 

Учні, які порушили адміністративне право або вчинили злочин, за поданням правових органів ставляться на облік, як правопорушники, а в разі притягнення до кримінальної відповідальності – виключаються зі школи.

 

За нанесення умисних матеріальних збитків майну чи обладнанню учнями матеріальну відповідальність несуть батьки або особи, які їх замінюють.

Кодекс честі учня

 

 

- Вчитися не заради оцінки, а для здійснення гуманних, патріотичних цілей і досягнень.

 

- Направляти свою навчальну діяльність на глибоке оволодіння знаннями з основ наук, бути ініціативним, самостійним, найповніше виявляти себе.

 

- Дотримуватися вимог школи, правил внутрішнього розпорядку, гідно вести себе.

 

- Бути ввічливим у спілкуванні з товаришами, учителями, старшими людьми, шанобливо ставитися до батьків.

 

- Турбуватися про молодших.

 

- Виявляти милосердя.

 

- Дбати про пристойний зовнішній вигляд, власну гігієну.

 

- Не допускати куріння, не вживати спиртних напоїв, наркотичних засобів.

7 порад учню

 

Порада перша і найтяжча

Ніколи не намагайтеся отримати все і відразу.

Пам'ятайте, що успіх - це насамперед праця.

Не вірте красивим фільмам, де щоб досягти успіху

досить бути вродливим чи багатим.

 

Порада друга - про любов

Обов’язково зміни своє відношення до людей, які тебе оточують.

Хочеш, щоб тебе любили люди - полюби їх сам.

Подумай, чи подобаються особисто тобі егоїстичні,

нетерпимі до чужих думок люди?

То чому, якщо ти саме такий, повинні любити тебе?

 

Порада третя - особлива

Потрібно на деякий час забути, що ти особливий, не такий як всі.

Запам'ятай, що про це знає лише твоя мама і ти сам.

 

Порада четверта - про найдорожче

Полюби себе насамперед сам.

Це не значить, що ти повинен любуватися собою в дзеркало.

Просто стався з повагою до свого тіла, не отруюй його алкоголем та іншими ядами.

 

Порада п'ята - пріоритетна

Не розпорошуй свої сили відразу у всіх напрямках.

Вибери кілька важливих для тебе справ і наполегливо

вдосконалюйся саме в них. Хоча спробувати себе в нових справах ніколи не завадить. Хтозна, можливо, саме там чекає на тебе успіх, сидить собі і жде, коли ж ти його віднайдеш.

 

Порада шоста - навчайся!

Навчайся все своє життя.

Ніхто не заперечує, що ти і так багато знаєш та умієш.

Добре, що ти знаєш, скільки часу тривала столітня війна (100?!), чудово, якщо ти можеш відрізнити комп'ютерний вірус від вірусу грипу, вітаю, якщо зумієш своїми руками забити звичайний цвях в цегляну стіну.  

 

Порада сьома і остання (за списком, а не за значенням!)

Отже, ти хочеш досягти успіху? То чого ж тоді чекаєш і витрачаєш свій дорогоцінний час на читання цих порад? Давай, не сиди, пора уже щось зробити своїми руками.

Секрети спілкування

 

1.   Називай друга по імені, і він звертатиметься до тебе так само!

2.   Будь уважний до тих, хто тебе оточує, і люди поважатимуть   тебе!

3.   Будь ввічливий, і у тебе буде багато друзів!

4.   Умій уважно слухати іншого, і ти зможеш взнати багато нового!

5.   Умій поставити себе на місце іншого, і ти зможеш зрозуміти його.

Алгоритм роботи над орфограмою

 

1.       Побачити орфограму в слові.

2.       Визначити перевіряється вона чи ні. Якщо так, то до якої граматико- орфографічної теми вона відноситься, пригадати правило.

3.       Перевірити орфограму.

4.       Написати слово і здійснити самоперевірку.

5.     Навести свої приклади слів на цю орфограму.

6.     Скласти речення з цим словом.

Як готувати письмове домашнє завдання

з української мови

 

 

1.       Обов'язково проведи роботу над помилками, які ти зробив при виконанні попереднього письмового завдання. Використовуй пам'ятку роботи над помилками.

2.       Повтори правило, яке ти забув.

3.       Повтори задане правило.

4.       Придумай свої приклади, запиши їх. Перевір, чи правильно ти записав слова, застосовуючи це правило.

5.       Уважно прочитай завдання до вправи.

6.       Подумай, що виконуватимеш спочатку, а що потім.

7.       Уважно прочитай всю вправу. Усно виконай завдання до неї.

8.       Акуратно виконай вправу письмово.

9.       Уважно перевір свою роботу.

Як опрацювати статтю

 

 

1.        Запам'ятай, як називається стаття і хто її автор.

2.        Прочитай статтю. Які слова і вирази тобі незрозумілі? З'ясуй їх значення.

3.        Про кого або про що ця стаття?

4.        Про які явища природи або події розповідається в статті?

5.       Поділи статтю на частини. Виділи головне в кожній частині.   Озаглав частини. Склади план.

6.        Яка головна думка всієї статті? Знайди в тексті уривок або речення, де автор говорить про найголовніше.

7.        Що нового ти взнав з прочитаного?

Як працювати з підручником

 

Робота із заголовком

 

        Уважно прочитай заголовок і сформулюй для себе, про що піде мова в тексті.

        Пригадай все, що ти вже знаєш на цю тему.

        Постав питання, на які, на твою думку, в тексті будуть дані відповіді. Після цього приступай до читання тексту.  

 

Робота з текстом

        Звертай увагу на незрозуміле в тексті.

        Випиши незрозумілі слова.

        Подивись у словничок або звернись з питанням до того, хто тобі допоможе. 

 

Діалог з автором

        Яке питання задає тобі автор твору?

        Як він сам на нього відповідає?  

 

Виділення головного

        Прагни відокремити головне від другорядного.

        По ходу читання складай усний або письмовий план.

        Складай схему, таблицю, підбирай опорні слова.

        Роби виписки. Впродовж роботи прагни уявити собі те, про що читаєш.

        Перекажи текст за планом. Перевір себе.

 

Робота з питаннями в кінці тексту

 

     Прочитай питання.

     Відповідь знайди в тексті, відзнач олівцем.

     Закрий книгу і відповідай на всі питання не вголос, а про себе.

Як готувати домашнє завдання

 

 

        Виконуй домашнє завдання в один і той же час.

        Приготуй все необхідне для завдань: зошити, підручники, олівці, лінійку. Правильно розташуй їх на робочому столі.

        Починай робити уроки з найбільш важкого для тебе предмету.

        Зосередься, не відволікайся. Ти повинен встигнути зробити уроки вчасно.

        Виконуй завдання чітко, акуратно.

        Приготуй завдання по одному предмету. Книгу, зошити і все необхідне по цьому предмету відразу склади в портфель. Зроби перерву на декілька хвилин.

        Виконуй всі завдання, ще раз перевір у щоденнику, чи все ти взяв на завтра, чи по всіх предметах.

Складання плану оповідання

 

 

        Прочитай все оповідання. Визнач його частини. Відзнач початок і кінець олівцем. Як ти виділяв частини?

        Прочитай першу частину, виділи в ній головне, підкресли його олівцем, озаглав цю частину.

        Так само попрацюй і над іншими частинами, озаглав їх. Запиши план. Прочитай. Подумай, чи відображає він головне, чи не упущене основне.

        Перевір, чи не повторюються заголовки і чи допоможуть вони тобі пригадати оповідання.

Як написати реферат

Декілька НЕ:

* Реферат НЕ копіює дослівно книги і статті і НЕ є конспектом.

* Реферат НЕ пишеться по одному джерелу і Не є доповіддю.

* Реферат НЕ може бути оглядом літератури, тобто не розповідає про книги.

* У рефераті зібраний по темі матеріал систематизується і узагальнюється.

Реферат складається з декількох частин:

        титульний аркуш (оформляється за вимогами учбового закладу);

        зміст (вміст) вимагає наявність номерів сторінок на кожен розділ реферату;

        введення;

        основна частина, що складається з глав;

        висновок;

        список використаної літератури.

У введенні пояснюється:

        чому вибрана така тема, чим вона важлива (особисте відношення до теми (проблеми), чим вона актуальна (відношення сучасного суспільства до цієї теми (проблеми), яку культурну або наукову цінність представляє (з точки зору дослідників, учених);

        яка література використана: дослідження, науково-популярна література, учбова, хто автори... (Кліше: “Матеріалом для написання реферату послужили ...”)

        з чого складається реферат (введення, к-ть глав, висновок, додатки. Кліше: “У введенні показана ідея (мета) реферату. Глава 1 присвячена.., у 2 главі ... В висновках сформульовані основні виводи...”)

Основна частина реферату складається з декількох розділів, що поступово розкривають тему. Кожен з розділів розглядає яку-небудь із сторін основної теми. Ствердження позицій підкріплюються доказами, узятими з літератури (цитування, вказівка цифр, фактів, визначення)

Якщо докази запозичені у автора використовуваної літератури, - це оформляється як посилання на джерело і має порядковий номер.

Посилання оформлюються внизу тексту під межею, де вказуються порядковий номер посилання і дані книги або статті. В кінці кожного розділу основної частини обов'язково формулюється вивід. (Кліше: “Таким чином… Можна зробити висновок, що... У результаті можна прийти до виводу... ”)

В висновках (дуже коротко) формулюються спільні виводи по основній темі, перспективи розвитку дослідження, власний погляд на вирішення проблеми і на позиції авторів використовуваної літератури, про свою згоду або незгоду з ними.

Список літератури складається в алфавітному порядку в кінці реферату за певними правилами.

Опис книг

Автор(и). Заголовок. - Місце видання: Видавництво, рік видання. – Сторінки

Опис збірок

Заголовок. - Місце видання: Видавництво, рік видання. - Сторінки.

Література: Справ. шк. - М.: Освіта, 1996. - 600с.

Опис статей

Автор(и). Заголовок //Назва журналу (газети). - Рік. - Номер. - Сторінки статті.

Етапи (план) роботи над рефератом

1.       Вибрати тему. Вона має бути знайома і цікава. Бажано, щоб тема містила яку-небудь проблему або протиріччя і мала відношення до сучасного життя.

2.       Визначити, яке саме завдання, проблема існує по цій темі і шлях її вирішення. Для цього потрібно назву теми перетворити на питання.

3.       Знайти книги і статті за вибраною темою. (Для середніх класів - не менше 3-х джерел, для старшокласників не менше 5). Зробити список цієї літератури.

4.      Зробити виписки з книг і статей. (Звернути увагу на незрозумілі слова і вирази, уточнити їх значення в довідковій літературі).

5.       Скласти план основної частини реферату.

6.       Написати чорновий варіант кожної глави.

7.       Показати чернетку педагогові.

8.       Написати реферат.

9.       Скласти повідомлення на 5-7 хвилин, не більш.

Як працювати на уроці в парі

 

Пам’ятка

 

 

  1. Уважно прочитай завдання.
  2. Якщо ти виконуєш завдання з товаришем, який приблизно рівний тобі по силі, намагайтесь розподілити роботу порівну. Допомагайте один одному в разі виникнення труднощів, тактовно виправляйте помилки один одного.
  3. Якщо твій товариш справляється краще за тебе, не стісняйся звернутися до нього по допомогу, попросити щось пояснити. Але не зловживай цим. Не ображайся на товариша, якщо він виправить ту чи іншу помилку.
  4. Якщо ти бачиш, що твій товариш справляється з завданням гірше за тебе, допоможи йому, але намагайся зробити це так, щоб він сам працював на повну потужність. Слідкуй за тим, чи не робить він помилок, якщо робить, тоді тактовно та доброзичливо виправляй їх.

 

Запам’ятай головне правило: у любій колективній справі потрібна злагодженість дій та готовність допомогти своєму товаришу. Ти відповідаєш за нього. Він – за тебе.

 

НОВИНИ/NEWS

Обережно! Діти на дорозі!

Підведено підсумки місячника.

Екскурсія до будівельного ліцею

10.04.2014

Чемпіонат школи з шахів
Чемпіонат школи - СТ_2.doc
Microsoft Word Document 1.1 MB
Ускладнення епідеміологічного стану в Києві
Епід. стан 04.14.doc..doc
Microsoft Word Document 25.0 KB

Шановні батьки,

просимо Вас провести з дітьми розмову

про небезпечні наслідки використання

піротехнічних засобів без Вашого нагляду.

Вітаємо Науменка Владислава, учня 7-А класу

який 27.02.2014р.виборов ІІ місце у районному

конкурсі екскурсоводів!

Підсумки тижня англійської мови

 

http://svyat.kievcity.gov.ua/news/4340.html

Тиждень англійської мови

стартував 17.02.2014р.

Лунтик і жива вода.Відкритий урок у 5-А.

Проводить Голобородько Катерина Василівна.

14.02.2014р.

Вітаємо Скляренко Тетяну та Чередниченка Дмитра

які вибороли ІІ командне місце у районних
 стрілецьких змаганнях на кубок В.Зайцева

та Л.Павлюченко

Вітаємо Коваленкко Олександру, ученицю 11-А класу

зі здобуттям І місця в районному конкурсі

читців поезії Т.Шевченка

10 грудня - Всесвітній день

прав людини

02.12.2013р.

розпочато  заходи

з профілактики грипу

Вітаємо команду КВК

з ІІІ місцем в районному конкурсі

"Сміх та й годі".

22.11.2013 р. учні школи вшанували  жертв голодомору 1932-1933 р., поклавши квіти до пам'ятного хреста на місці поховань та запалили лампадки скорботи.

Вітаємо Іванову Ангеліну, ученицю 10-А класу, яка виборола ІІІ місце в районному етапі олімпіади з педагогіки та психології. Підготував шкільний психолог Постоловський Валерій Вікторович.

 

24 турнір дзю-до

присвячений Володимиру Драченку

Конференція 5-класників "Підприємства харчової

промисловості м.Києва"

Олімпійський урок 09.09.2013 року проводить багаторазовий чемпіон світу з фехтування на рапірах Юрій Іванович ЧИЖ

Конференція батьків майбутшіх

першокласників відбудеться

27 серпня 2013 року о 18.00

День цивільного захисту 12 квітня 2013р.